Search This Blog

Sunday, October 29, 2017

Cătălin Vlad, head coach MatSide Romania, promovat la centura neagră în brazilian jiu jitsu!

"Poate că a existat undeva ca obiectiv, la începuturi.Pentru că este una dintre cele mai muncite gradatii, și mai greu de obținut.Și pentru că avea aceeași simbolistică greu de atins, ca și centura neagră din Kyokushin-ul de unde proveneam.Sunt unul dintre cei mai vechi practicanți de bjj din țară, format în Romania, unde multe lucruri nu au fost de-a gata.Timpul și munca m-au făcut să percep că este doar pasul de unde începi să înțelegi ceea ce înseamnă jiu jitsu.
Și că, după multe încercări, mai importantă decât promovarea la centura neagră este să fii sănătos și să te bucuri de ceea ce faci pentru tine și elevii tăi.Culorile sunt degeaba, dacă nu te mai poți mișca pe saltea, deoarece ți-ai chinuit corpul atâția ani, în încercarea disperată de a avea centură neagră în bjj.Este un pas, pe care îl doresc tuturor celor pe care i-am ajutat să înceapă jiu jitsu sau să revină în sală.Fie că au rămas, fie că nu au rămas cu mine.Adevăratul meu obiectiv și adevărata mea împlinire este să continui ceea ce am început, cu și mai mult succes, iar la 80 de ani să fiu pe tatami, în sparring cu elevii mei, alături de toți cei care vor să se bucure cu mine.Din dragoste si respect pentru oameni si pentru disciplina care mi-a schimbat viața : Jiu Jitsu"- Cătălin Vlad, head coach MatSide Romania



No comments: